Wednesday, 27 April 2011

cemburu itu ibarat api..betul ke?

cemburu itu ibarat api
kalau tidak cemburu,maka tidak cinta namanya.terlalu banyak tafsiran dan pandangan berkaitan dengan cemburu yang wujud.tentu sahaja benar,namun bukan bererti bahawa sebarang rasa cemburu itu dapat diterima dalam sesebuah hubungan.apatah lagi jika yang dicemburui itu hanyalah teman biasa atau rakan sekerja.untuk mengelakkan kemarahan,tiap individu yang sudah berGIRLFRIEND/berBOYFRIEND haruslah tahu menjarakkan tahap sesebuah persahabatan agar tidak merosakkan kasihsayang yang terjalin CINTA ITU PASTI MILIK KITA


cemburu kdg2 buat kta hilang kawalan,ada yang sanggup berdendam sampai mati. cembru lbih membawa keburukkan dari kebaikkan..kerna cemburu kita tidak nampk kebaikkan pasangan,silap sikit je mula le pikir yang bukan2.
klu cemburu sikit2 tidak apa coz normal le kan..jangan cemburu sampai simpan dendam skali.
ada juga cemburu kn orang lain, dia berubah untuk jadi lebih baik..kira macam motivasi kita le,ia terpulang pada individu itu sendiri.
apa2 pun cemburu kna le dengan tempatnya ya..tata

Wednesday, 13 April 2011

cool and stay

mungkin hari ini kita baru menyedari bahawa terlalu banyak ke khilafan kita lakukan tanpa di sedari,namun kita masih di beri peluang untuk perbaiki semua salah silap dalam kehidupan kerana selagi kita bernyawa selagi itulah kita ada pilihan untuk menjadi yang terbaik.






kita mampu jadi yang lebih baik..



MUZIK pendamai jiwa...MUZIK membuai rasa...MUZIK peneman kala keseorangan...MUZIK kita bersama..
semua suka muzik, kanak2, orang dewasa mahupun orang tua. kerna muzik kta ketawa..kerna muzik kita gembira..kerna muzik kita menangis. banyak nostalgia lagu2 dulu yang masih kita ingatkan. baby paling suka dengar lagu raya le hehe..terkenang time hari raya dulu..
Dulu lagu2 kita popular tapi sekarang da tidak macam dlu.. banyak artis2 luar negara kat sini, bukan nak kata apa le, mmg best2 lagu dorg tapi apa kurang lagu kitakan..sama je..kira bagus juga le dorg ada kat sini,artis2 tempatan akan lebih berusaha bersaing dengan dorg semua. persaing yang adil,tidak mau tipu2..hehe.
ada lagi masalah yang lebih besar,orang jarang da nak beli2 disc coz dengan teknologi sekarang,senang2 je download lagu2,video..tapi tidak juga boleh salahkan taknologi,kita kena le ikut peredaran masa...so pandai2 le. napa luar negara bolehkan..

Friday, 8 April 2011

Luahan Hati


teman betapapun deritaku yang lalu menguris bibit-bibit kecerianku namun kehadiranmu memberi segunung harapan menebar kebahagiaan,kita lena dibuai senyuman mimpi-mimpi penuh fantasi dalam keghairahan ini..biarkan lah masa dan keadaan yang memberi kita petunjuk kemana arah perjalanan cinta yang indah ini..

Thursday, 7 April 2011

SITEMAP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...