Wednesday 27 April 2011

cemburu itu ibarat api..betul ke?

cemburu itu ibarat api
kalau tidak cemburu,maka tidak cinta namanya.terlalu banyak tafsiran dan pandangan berkaitan dengan cemburu yang wujud.tentu sahaja benar,namun bukan bererti bahawa sebarang rasa cemburu itu dapat diterima dalam sesebuah hubungan.apatah lagi jika yang dicemburui itu hanyalah teman biasa atau rakan sekerja.untuk mengelakkan kemarahan,tiap individu yang sudah berGIRLFRIEND/berBOYFRIEND haruslah tahu menjarakkan tahap sesebuah persahabatan agar tidak merosakkan kasihsayang yang terjalin CINTA ITU PASTI MILIK KITA


cemburu kdg2 buat kta hilang kawalan,ada yang sanggup berdendam sampai mati. cembru lbih membawa keburukkan dari kebaikkan..kerna cemburu kita tidak nampk kebaikkan pasangan,silap sikit je mula le pikir yang bukan2.
klu cemburu sikit2 tidak apa coz normal le kan..jangan cemburu sampai simpan dendam skali.
ada juga cemburu kn orang lain, dia berubah untuk jadi lebih baik..kira macam motivasi kita le,ia terpulang pada individu itu sendiri.
apa2 pun cemburu kna le dengan tempatnya ya..tata

1 comments:

sgt btol.cemburu itu ibarat api.so kita tak blehlah ade perasaan cemburu sgt2 dekat org.kalo envy takape.beza 2 tuh.doa banyak2 utk jauhi sifat ni dr kita((:

btw.follow me back okeyh honey.
xoxo.
dyapunyabelog.blogspot.com
(:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...