Saturday 18 June 2011

Selamat Hari Bapa








hari bapa datang lagi? bagi saya walaupun tidak membesar dengan keluarga kandung namun kasihsayang keluarga angkat juga tiada bezanya ,semua pengorbanan mereka menjaga dan membesarkan saya dari kecil ,saat sakit dan sedih sehinggalah sekarang memang tak pernah pun saya terasa yg saya ini bukanlah anak kandung mereka. saya sangat bersyukur kerana masih punya seorang ayah lagi walaupun bapa kandung saya sudah meninggal ketika umur saya 4tahun,kasihsayang dan perhatian bapa dan ayah tak ada bezanya.kadang2 pernah juga mimpikan arwah bapa kalau rindukan dia cuma semuanya samar2 saja mungkin disebabkan kenangan dengannya tidak banyak dalam hidup saya ketika masih kecil. untuk kawan2 yg masih ada bapa janganlah sakiti hati bapa korang kerana setiap teguran dan kemarahan seorang bapa adalah untuk kebaikan kita juga,dan jika kita mengingkarinya pasti satu hari nanti kita akan menyesalinya. SELAMAT HARI BAPA AYAH..AEN SAYANG AYAH..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...